بیا تو پشیمون نمیشی

هر چی دلت بخواد هست

ممکن است شما هم گاهی مشغول کار با کامپیوتر بوده اید که ناگهان برق میرود و کار شما نیمه کاره میماند ، حتی ممکن است بر روی یک پروژه بزرگ کار میکردید و اطلاعات را ذخیره نکرده بودید اما با این اتفاق تمامی زحمات شما از دست می رود. پس باید چاره ای بیاندیشید ، قصد داریم به شما ترفندی را معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید بدون خریداری دستگاه خاصی کاری کنید که با رفتن برق دستگاه شما خاموش نشود!
روی دسکتاپ یا صفحه اصلی راست کلیک کنید.سپس گزینه آخر یعنی Properties را انتخاب کنید.
بعد به قسمت Settings میرویم. و بعد به گزینه advanced مراجعه کنید.بعد بهadaptar میرویم و properties را میزنیم ، سپس بهrescoures میرویم وmemory range رو انتخاب میکنید.و بعدok کنید.
حالا اگر برق رفت دستگاه شما خاموش نمی شود میتوانید با زدن فیوض امتحان کنید. (لازم به ذکر است ممکن است این ترفند بر روی بعضی از دستگاه ها جواب ندهد)

نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 13:20 توسط م.علیزاده| |

برای عکس گرفتن از دسکتاپباید کلید print screenکه کنار دکمهf12است را فشار دهید سپس در یکی از برنامه های گرافیکی مانند فتوشاپ منوی فایل را باز کرده و گزینه new را بزنید سپس در آنجا past کنیددر برنامه paint هم میتوان این کار را کرد.

نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 13:17 توسط م.علیزاده| |

 

ادامه کار با سیستم هنگام از دست دادن هارد دیسک ، خراب شدن ویندوز و ... بدون ناراحتی

اگر هارد دیسک سیستم شما سوخته است و تا مدتی نمی توانید از کامپیوتر خود استفاده کنید زیاد ناراحت نباشید زیرا بدون هارد دیسک هم می توان از تمام امکانات یک کامپیوتر بهره برد ! سیستم عامل Knoppix نیاز به نصب مستقیم بر روی هارد ندارد و فقط فایلهای راه انداز خود را در حافظه سیستم قرار می دهد .برای استفاده ازاین سیستم عامل کافیست با تغییر در بایوس PC  آن را به بوت CD-ROM تغییر دهید از این پس با قرار دادن CD پس از چند لحظه به سیستم عامل Knoppix وارد می شوید .از جمله امکاناتی که Knoppix بدون نیاز به هارد دیسک در اختیار شما قرار میده عبارتند از .........

 


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:45 توسط م.علیزاده| |

 حقه‌ها و ترفند‌هاي اينترنتي اگر از افرادي هستيد كه وب گردي كار اساسي شماست و شب و روز در حال سر زدن به سايت هاي مختلف هستيد توصيه ما اين است كه تمام اين مقاله را حفظ كنيد و ياد بگيريد زيرا بسيار بسيار براي شما كارامد است.

اين ترفند ها در واقع راه هاي ميانبر براي دست يافتن به محتويات سايت هاست و به بهبود تلاش شما براي دستيابي به محتويات سايت ها كمك مي كند...........


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 18:45 توسط م.علیزاده| |

در ویندوز XP قابلیتی وجود دارد به نام Packet Scheduler که این موضوع 20% از پهنای باند اینترنت شما را میگیرد. در صورتی که به این قابلیت نیازی ندارید با طی کردن غیرفعال کردن آن میتوانید با آزاد کردن پهنای باند گرفته شده سرعت اینترنت خود را تا حد چشمگیری بالا ببرید. در صورتی که از سرعت اینترنت خود ناراضی هستید از این ترفند بهره بگیرید.


بدین منظور:

1. Run را از منوي Start اجرا كنيد.
2. در Run عبارت gpedit.msc را تايپ كرده و OK را كليك كنيد.... .


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 18:19 توسط م.علیزاده| |


Power By: LoxBlog.Com